zaterdag 30 juli 2011

Dexter Seizoen 6

De première datum komt steeds dichterbij, nog eventjes wachten tot....26 september. Ja, het duurt nog even en dan is het alleen nog maar in Amerika, Nederland zal tot volgend jaar moeten wachten. Dexter, je favoriete serie moordenaar zal in dit seizoen er weer op los gaan, maar zal hij onopgemerkt blijven? Er is nog weinig bekend van het verhaal voor dit seizoen, maar het zou zomaar kunnen zijn dat de zus van Dexter iets in de gaten gaat krijgen...Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die nog bezig zijn met één van de vorige seizoenen van Dexter, dus ik kan niet te veel gaan vertellen over wat er allemaal al gebeurd is, en wat voor gevolgen die kunnen hebben op het verhaal. Wat ik wel kan opmaken uit de trailer is dat er misschien een nieuwe seriemoordenaar actief is (het lichaam met de A op zijn torso), Dexter zijn concentratie en vertrouwen weer terug heeft en dat het wat meer een religieuze kant opgaat.... ook zijn er een aantal leuke namen toegevoegd aan de supporting cast zoals Colin Hanks, Mos Def en Edward James Olmos.

Seizoen 1 en 4 zijn voor mij nog steeds favoriet, ik hoop dat seizoen 6 net zo sterk wordt of misschien zelfs die 2 seizoenen zal overtreffen. Ik kan in ieder geval niet wachten tot Dexter weer begint...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten