donderdag 28 juli 2011

Jesse Heiman

Wie? Hoor ik je denken...maar geloof je me als ik je zeg dat je deze jongen al meer dan eens gezien hebt in een serie of film? Geloof je me als niemand minder dan Steven Spielberg, Michael Bay en David Fincher Jesse persoonlijk gevraagd hebben om in hun film te willen spelen? Jesse staat namelijk bekend als 'The World Greatest Extra'. Ik zag hem zelfs een paar weken geleden in Transformers-Dark of the Moon (ik ga niet zeggen waar, als je een beetje oplet zie je hem duidelijk langskomen in beeld). Af en toe heeft hij zelfs wat tekst, maar meestal zit ie ergens tussen de menigte of loopt ie gewoon voorbij.
Je hebt Jesse misschien wel gezien in één van deze films of series: Transformers: Dark of the Moon, The Social Network, Glee, Chuck, Monk, Better off Ted, 17 Again, Heroes, How I met your Mother, Californication, Curb Your Enthousiasm, Bones, Entourage, My name is Earl, Arrested Development, Reno 911, Las Vegas, Joan of Arcadia, The O.C., Spiderman, Catch Me if you Can, Old School, Van Wilder, Knocked Up, My Name is Earl, Forgetting Sarah Marshall en American Pie 2. Het gerucht gaat zelfs dat het een soort van inside joke is van filmmakers om Jesse in te huren voor hun films, maar dat is nooit bewezen.

Er is zelfs een mythe dat hij bijna in elke tv serie en film zit die er gemaakt zijn sinds hij begon in 2001 bij American Pie 2. Opletten dus de volgende keer als je weer eens een aflevering bekijkt van je favoriete tv-serie of weer eens naar de bioscoop gaat. Jesse Heiman is een held!

Bekijk dit filmpje maar eens en zie hoe goed je soms moet opletten om Jesse te spotten....Enjoy!


1 opmerking: