vrijdag 29 juli 2011

Total Recall Remake

Ik moet zeggen, ik ben absoluut geen tegenstander van remakes, in sommige gevallen worden ze echt veel beter, kijk maar naar de nieuwe Batman films van Christopher Nolan, of Let Me In (remake van de zweedse "Let The Right One In"), The Fly, The Departed (internal affairs uit Hong Kong), Cape Fear, Scarface of in het geval van de nieuwe spiderman (waar ik pas na het zien van de trailer inzag dat deze misschien wel beter ging worden)...maar sommige films moeten gewoon blijven zoals ze zijn, dat zijn cult films en behoeven geen remake...gelukkig is het hele RoboCop Remake verhaal van tafel, dat was een hele opluchting want dat is echt een klassieker maar nu is er groen licht gegeven op een andere film, Total Recall...een super film met swarzenegger en sharon stone geregisseerd door Paul Verhoeven.

Colin Farell gaat de hoofdrol vertolken, Les Wiseman is de regisseur ( bekend van Die Hard 4 en de Underworld Franchise) en mijn grootste probleem is dat het niet eens meer op Mars afspeelt, wat nu juist zo vet was in de eerste film....hmmm, je weet natuurlijk nooit hoe het uit gaat pakken, ik was in eerste instantie ook kritisch op de spiderman remake...maar bij deze film heb ik toch zoiets van AFBLIJVEN!!! Maar ja, we wachten even af op de eerste teaser of trailer en dan kan ik pas echt een oordeel vellen. Voor nu laat ik jullie achter met het eerste shot van Colin Farell als Douglas Quaid....I'll be back!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten