zaterdag 6 augustus 2011

Killer Elite

Jason Statham is de actiester van dit moment. Persoonlijk vind ik alleen dat elke film waar hij in speelt net zo goed the Transporter had kunnen heten want het zijn over het algemeen dezelfde soort rollen of karakters die hij speelt. Dat is op zich niet erg want die rol is hem op het gespierde lijf geschreven maar ik vraag me af hoe lang dat nog gaat werken. Tot nu geniet ik toch weer van elke film die de goede man maakt.

In zijn volgende film wordt hij bijgestaan door 2 acteurs van formaat, Clive Owen (Children of Men, Sin City) en Robert De Niro (Heat, Taxi Driver) in een waargebeurd verhaal over een voormalig commando (Statham) die terug wordt geroepen om zijn oude Mentor (De Niro) te redden die gegijzeld wordt. Om deze bijna onmogelijke missie te volbrengen moet hij wel 3 huurlingen uitschakelen om daarna oog in oog te staan met hun leider (Owen).

Killer Elite is een waar gebeurd verhaal, dat wil zeggen, de basis van dit verhaal is waar gebeurd. Alle actie eromheen is uiteraard flink aangedikt om het verhaal nog iets aantrekkelijker te maken voor de kijker. Jason Statham zit comfortabel in zijn bekende rol als stoere, coole en bikkelharde actieheld en Clive Owen ziet er super fout uit met dat verschrikkelijke snorretje. Robert De Niro zit na Machete ook weer in een leuke rol. Het nummer van the Scorpions wat achter de trailer zit is eigenlijk net zo fout als het snorretje van Clive Owen ;)

Dit wordt een film die ik zeker ga kijken, maar of ik ervoor naar de bioscoop ga weet ik niet. Dit is typisch zo'n film om lekker thuis op de bank te zien, lekker knallen....een typische schieten, tieten en helikopters film.

bekijk hieronder de trailer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten