woensdag 3 augustus 2011

Prijsvraag: The Day After Tommorow


Met de opkomst van Blu-Ray en nieuwe special editions wil het wel eens voorkomen dat ik met dubbele exemplaren kom te zitten. Normaal geef ik ze weg, maar het leek me leuker nu ik een blog heb over films en tv-series, er een prijsvraag van te maken. In totaal heb ik nu 5 films klaar liggen dus genoeg voor nog meer prijsvragen.

Met deze eerste prijsvraag kun je dus de Special 2 disc Edition (met hologram) van The Day After Tommorow winnen. Een spectaculaire film waarin wederom de wereld ten onder dreigt te gaan aan een aantal natuurrampen en uiteindelijk in een nieuwe ijstijd terecht komt.

Wat moet je hiervoor doen?

Ten eerste moet je lid zijn van de filmfreak facebook pagina, dit doe je door de pagina te "liken". Je komt op die pagina via de link in het veld facebookbadge onder het welkomsbericht van deze pagina. Klik op "vind ik leuk" bovenaan de pagina van facebook en voila, je bent lid!

Ten tweede moet je een drietal vragen beantwoorden, deze mail je naar prijsvraagfilmfreak@hotmail.com met je naam en adres erbij, uit de goede inzendingen wordt dan de gelukkige winnaar geloot en die krijgt de film z.s.m. thuis gestuurd.


Vraag 1:
Wie is de regisseur van The Day After Tommorow?

Vraag 2:
Noem minimaal 2 films die deze regisseur geregisseerd heeft.

Vraag 3:
Dennis Quaid trotseert de ijzige kou in deze film, in welke film trotseert hij
de hitte van de woestijn als hij is neergestort met een vliegtuig vol passagiers
en ze samen moeten werken om het vliegtuig te repareren om zo aan de dood
te kunnen ontsnappen?


Stuur je antwoorden in voor 25 augustus naar prijsvraagfilmfreak@hotmail.com, de winnaar wordt op deze site en op facebook bekend gemaakt en krijgt de film thuisgestuurd.

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

En om je in de stemming te brengen hieronder de trailer van de film die straks misschien wel van jou is!

Succes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten